10 sty 2014

Następne nominacje do LBA (Aktualizacja)

Hejka dostałyśmy następne dwie nominacje do LBA . Nadal nie możemy , w to uwierzyć . To niesamowite ! 




Pytania od Kasi Verdas z bloga http://leonetta-story-pomojemu.blogspot.com/ :

1.Jak masz na imię ?
Odp. J.V : Jola
Odp. Ani : Ania

2. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić ?
Odp. J.V: Myślę ,że Hiszpanię , Buenos Aires i Francję 
Odp. Ani : Argentynę i Meksyk

3.Twoje Hobby 
Odp. J.V: Pisanie bloga , śpiew , jazda konna
Odp. Ani : Muzyka , piłka nożna i jazda na rowerze 

4.Ulubiony film ?
Odp. J.V: Igrzyska Śmierci 
Odp. Ani : Trzy metry nad niebem 

5. Co myślisz o Diego i Larze ?
Odp. J.V: Myślę ,że Diego to wredny chłopak , który myśli o sobie i nie zważa na uczucia innych , a co do Lary jest to dziewczyna , która wie czego chce i do niej nic nie mam .
Odp. Ani : Co do Diego to myślę ,że jest za bardzo pewny siebie i bardzo arogancki. A co do Lary to nic do niej nie mam. Ona nie rozwaliła Leonetty tylko Diego a więc ją lubię.

6. Masz rodzeństwo ?
Odp. J.V: Tak 
Odp. Ani : Tak

7. Ulubiony aktor/aktorka ?
Odp. J.V: Aktorzy : Jorge Blanco , Johnny Deep i Eddie Murphy . Aktorki : Martina Stoessel , Jennifer Lawernce i Mercedes Lambre
Odp. Ani : .Jorge Blanco , Ruggero Pasquarelli  ,Martina Stoessel i Mercedes Lambre

8. Masz ulubioną piosenkę ?
Odp. J.V: Nie ;)
Odp. Ani : Tak Universo

9. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga ?
Odp. J.V: Zaczęło się od tego , że przeczytałam kilka i postanowiłam spróbować ;)
Odp. Ani : Bo Jola mnie namówiła ,a mojego bo koleżanka Kasia mnie namawiała żebym zaczęła go pisać bo mam wielki talent którego ja nie widzę.

10. Skąd czerpiesz pomysły ?
Odp. J.V: Z książek , z mojego życia czasami , od przyjaciółki . czasem coś mi się przyśni 
Odp. Ani : To zależy np z lekcji, piosenki, filmów oraz książek a czasami nawet jak idę ulicą to na coś wpadam.

11. Uprawiasz jakiś sport ?
Odp. J.V: Jazda konna <3 
Odp. Ani : Piłka nożna 

Pytania od  Naty z bloga http://violetta-i-leon-iwszystkojasne.blogspot.com

1. Twój ulubiony aktor i aktorka ?
Odp. J.V: Pisałam wyżej 
Odp. Ani : Pisałam wyżej

2. Ulubiona piosenka z Violetty 
Odp. J.V: Ser Mejor , Esto No Puede Terminar
Odp. Ani : Habla Si Puedes wersja rockowa 

3. Co skłoniło Cię do założenia bloga ?
Odp. J.V: Pisałam wyżej 
Odp. Ani : Do tego Jola

4. Masz jakieś zwierze ?
Odp. J.V: Psa
Odp. Ani : Psa

5. Co robisz w wolnym czasie ?
Odp. J.V: Czytam , uczę się , piszę , śpiewam , spotykam się ze znajomymi , słucham muzyki , jadę do koników ;)
Odp. Ani : Zazwyczaj gdzieś wychodzę 

6. Ulubiona książka ?
Odp. J.V: Igrzyska Śmierci 
Odp. Ani : Matylda

7. Kraj lub miasto które chcesz odwiedzić w przyszłości ?
Odp. J.V: Pisałam wyżej 
Odp. Ani : Jeszcze Londyn i Paryż

8. Jaka jest twoja szczęśliwa liczba ?
Odp. J.V: 7
Odp. Ani : Nwm

9. Mechi vs Tini 
Odp. J.V: Tini
Odp. Ani : Tini 

10. Jorge vs Pablo 
Odp. J.V: Jorge 
Odp. Ani : Jorge

11. Co sądzisz o moim blogu ?
Odp. J.V: Zgadzam się z Anią :*
Odp. Ani : Jestem pod wielkim wrażeniem tego jak wspaniale piszesz.


Jeszcze raz dziękujemy :* i mamy nadzieję ,że nadal będziecie do nas zaglądać . 

Edit : Dostałyśmy kolejną nominację do LBA  tym razem od Klaudii Jagły ( chyba dobrze odmieniłam ;) ) z bloga http://leonetta-leonivilu-innahistoria.blogspot.com

1. Kto jest twoim idolem/idolką ?
Odp. J.V : Beyonce , Tini Stoessel , Whitney Houston . a idolami : Jorge <3 , Ruggero Pasquarelii .
Odp. Ani : Jorge Blanco i Tini Stoessel

2. Jaki kolor oczu u chłopaka lubisz najbardziej ?
Odp. J.V : Zielone i Niebieskie 
Odp. Ani : Zielone i Niebieskie

3. Jakie imię męskie podoba Ci się najbardziej ?
Odp. J.V : Patryk i Leon ( Mam kolegę w klasie który ma tak na imię ;) )
Odp. Ani : Konrad i Kuba

4. Ile masz lat ?
Odp. J.V : 13, 12 stycznia  !
Odp. Ani : Już 12 stycznia 15 !

5.Kim chciałabyś zostać w przyszłości ?
Odp. J.V : Prawniczką 
Odp. Ani : Policjantką 

6.Której postaci z serialu Violetta nienawidzisz , a którą uwielbiasz ?
Odp. J.V : Nienawidzę Diego . A uwielbiam Leonettę <3
Odp. Ani : Uwielbiam Leona , a nienawidzę Diego 

7.Co chciałabyś zmienić w scenariuszu serialu Violetta?
Odp. J.V : Żeby nikt nie rozdzielał Leonetty !
Odp. Ani :Było by więcej pocałunków Leonetty

8. O czym marzysz najbardziej na świecie ?
Odp. J.V:O pojechaniu do Buenos Aires i poznania całej obsady Violetty . 
Odp. Ani : O wyjedźcie do Hiszpani i poznaniu całej ekipy Violetty.

9. Jakie piosenki z Violetty są dla ciebie najpiękniejsze ?
Odp. J.V : Ser mejor , Soy mi Mejor Momento , Nuestro Camino i Podemos
Odp. Ani : Habla si Puedes . Podemos i Nuestro Camino 

10. Z jakiego województwa pochodzisz ?
Odp. J.V : Mazowsze
Odp. Ani : Pomorskie 

11. Co powinnam zmienić w sposobie prowadzenia bloga ?
Odp. J.V : Myślę ,że nic . Podoba mi się ;)  
Od. Ani : Nwm

Bardzo dziękujemy to już cztery nominacje . Jesteśmy prze szczęśliwe !!

1 komentarz:

  1. Zostałyście nominowane do LBA na moim blogu :http://leonetta-leonivilu-innahistoria.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-lba.html
    Powodem tego jest genialnie pisane opowiadania
    zasłurzyłyście

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy