28 gru 2013

Witajcie !

Hejka jestem Jola razem z Anią  postanowiłyśmy ,że  będziemy pisać opowiadanie o Leonettcie ( Dorosłej ). Dlaczego założyłyśmy tego bloga ? Opowiem wam całą historię więc tak : Pewnego dnia kiedy pisałam mojego bloga ( starego którego na razie nie piszę ) zauważyłam ,że ktoś skomentował moje wypociny, była to nie mylicie cię Ania we własnej osobie , postanowiłam ,że sprawdzę czy nie ma przypadkiem bloga. Okazało się ,że ma więc od razu na niego weszłam przeczytałam prolog , pierwszy rozdział i wtedy już w mojej główce powstał pomysł ,żeby zacząć pisać opowiadanie z nią , lecz nie od razu wysłałam jej wiadomość odnośnie tego pomysłu . Dopiero po jakiś dwóch tygodniach postanowiłam skontaktować się z nią . Ku mojej radości zgodziła się . I tak właśnie  ( w skrócie ) powstał ten blog .   A to linki do naszych blogów.
http://violetta-jestemjakajestem.blogspot.com - To mój blog 
http://jortini-lovee.blogspot.com/ - A to Ani 
Mamy nadzieję ,że spodoba wam się nasze opowiadanie i będziecie zostawiać komentarze z opinią ;).
To do prologu 
J.V


3 komentarze:

  1. Już z niecierpliwością czekam na prolog i rozdziały :D
    Ja napewno będę czytać :)
    Pozdrawiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy zaczniecie pisać??

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze masz nowego bloga.
    Kiedy dodasz rozdział na drugim blogu?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy