28 gru 2013

Prolog

Cześć! Jestem Violetta Castillo , mam 21 lat i mieszkam w Nowym Yorku
Dom Violetty
.Pracuję jako modelka . Mam chłopaka Diego , jesteśmy razem 11 miesięcy . Moimi przyjaciółmi są Cami , Fran , Ludmi , Naty , Maxi, Marco , Fede i Andreas . Jak każdy mam też wroga jest nią Lara . Mój tata jest inżynierem , a mama bardzo znaną projektantką wnętrz . Za dwa tygodnie mam pokaz mody w Paryżu nie mogę się go doczekać . Uwielbiam swoją pracę . Oto moje życie w skrócie.
-------------------------------------------------------------------------------
 Od J.V :
 Hejka tu Jola.  Oto prolog . Mam nadzieję ,że się wam podoba . Czekam na komentarze i dziękuję za każde wyświetlenie i komentarz . Rozdział pojawi się niebawem . 

Całuski :*
J.V

Od Ani :  Hej tu Ania .Jestem mile zaskoczona ,że już 2 komentarze , a my dwie idiotki  nic nie napisałyśmy . Nie wiem jak wam , ale mi się prolog podoba . Jak widzicie nie ma Leosia <3 , ale bez obaw pojawi się niedługo. Zaskoczeni ,że Violetta z Diego ? Szczerze to ja tak , bo wręcz go nie trawię , ale nie wiem jak wy .
Proszę o komentarze 

Pozdrawiam 
Komarek

6 komentarzy:

  1. podoba mi się prolog... xd
    nono, Vilu jest modelką...
    śliczny dom.. ja też bym taki chciała ;D
    czekam na 1 rozdział ;** pozdrawiam was dziewczyny ;)
    i życzę wam weny xd
    //Nati

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozpoczęcie.
    Czekam na pierwszy rozdział.
    Zapraszam do mnie
    ~Kathy

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada sie bosko <3 Leoś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prolog...
    No No...
    Śliczny dom *.*
    Obserwuję i czekam!
    Gabi <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet prolog,
    Ja tez nie trawie Diego

    OdpowiedzUsuń
  6. Supcio !
    Viola z Diego ?
    No ciekawie się zapowiada :P
    Ale mam nadzieję że Leoś niedługo się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy