8 lut 2014

Wywiad z xAdusiax

Witajcie ! Z tej strony Jola :* . W tym poście udostępnię wam wywiad który przeprowadziłam z Adą z boskiego bloga : http://newstoryaboutleonetta.blogspot.com/ . Dodałabym go jutro , ale że moja ukochana jęczybuła Nicki  męczyła mnie ,żebym go wstawiła , więc oto jestem XD.  A oto on :

Ja: Co cię zainspirowało do założenia bloga ?

Ada : Wiele rzeczy w sumie. Pamiętam jak to wszystko się zaczęło. Wpisałam w wyszukiwarkę google Violetta 3 i wtedy wyskoczył mi link do jakiegoś bloga. Postanowiłam, że wejdę i sprawdzę co to jest. Tam było opowiadanie o Leonettcie, które składało się z jakiś 11 rozdziałów, ale naprawdę bardzo mi się spodobało! Kiedy skończyłam czytać wpadłam w taki trans. Zaczęłam wpisywać różne hasła, aby zacząć czytać coś kolejnego... Uzależniłam się nawet od tego. Miałam szczęście, że to wszystko się działo w wakacje... Co zainspirowało mnie do założenia bloga? Zapewne te blogi, które czytałam no i również moje szalone pomysły. Na początku się wahałam, czy to dobry pomysł, czy też nie, ale ostatecznie w końcu zaryzykowałam.

J: Rozumiem . A co czułaś kiedy ujrzałaś pierwszy komentarz na blogu ?

A: Przede wszystkim szczęście. Nie mogłam uwierzyć w to, że komuś spodobało się to co napisałam. Kiedy zakładałam bloga, to zadawałam sobie pytanie: Kto to będzie czytać? Przecież to jest beznadziejne!

J: Teraz masz prawie dwieście tysięcy wyświetleń i 124 obserwatorów powiedz jakie to uczucie ?

A: Widząc to, ile ludzi mnie czyta.. Niesamowite. Wiadomo, żeby osiągnąć taki sukces trzeba było poświęcić dość dużo czasu, ale teraz widzę, że warto było. Każdy czytelnik jest dla mnie bardzo ważny.

J: Skąd bierzesz inspiracje na takie fantastyczne rozdziały ?

A: Fantastyczne? Ja tak nie twierdzę.. Różnie to bywa. Dość często moja wyobraźnia podsuwa mi pomysły, czasem książki, filmy, seriale.. Różnie to bywa. Przeważnie to moja wyobraźnia.

J: Myślałaś kiedyś żeby zawiesić lub usunąć swojego bloga ?

A: Usunąć nie, ale zawiesić tak... Miałam problemy z ocenami i musiałam je poprawić. Teraz nie dopuszczam do siebie takiej myśli. Mam zamiar pisać i pisać.

J: Kto z twojego otoczenia wie ,że piszesz opowiadanie ?(pytanie od czytelnika)

A: Moja koleżanka i tyle... Nie widzę potrzeby, aby to ogłaszać.

J: Czytasz blogi z opowiadaniami ?

A: Oczywiście, uwielbiam to robić!

J: A masz ulubione opowiadanie ?

A: Mam mnóstwo.. Trudno byłoby wymienić jeden blog.

J: Twój ulubiony wykonawca (muzyczny) ?

A: Mam zmienny styl. Nie potrafię powiedzieć: O! To jest to! Kocham ją/go/ich. Mam przejściowe fazy. Teraz bardziej polubiłam One Republic.

J: Czy jest coś co chciałabyś zmienić w swoim pisaniu ?

A: Tak. Robię czasami błędy stylistyczne. Moja nauczycielka od polskiego powiedziała mi, że muszę poprawić styl, więc staram się temu zapobiec

J: Twój ulubiony kolor ?

A: Hmm.. Chyba niebieski.

J: Jakie są twoje zainteresowania ?

A: Sport, moda oraz muzyka.

J: Co lubisz robić w wolnym czasie ?

A: Pisać nowe rozdziały. To jest dla mnie sposób na odpoczynek.

J: Twoje największe marzenie ?

A: Oj, dużo mam marzeń. A jakie największe? Sama nie wiem, trudny wybór.

J: Twój ulubiony aktor i aktorka ?

A: Aktor? Dużo by się ich znalazło.. Josh Hutcherson, Brad Pitt, Johnny Deep, Ed Westwick, Jorge Blanco, Bradley Cooper... Tyle co teraz pamiętam. A z aktorek, to Jennifer Lawrence, Elizabeth Banks, Leighton Meester... Tyle co pamiętam.

J: Ulubiony film ?

A: Poradnik pozytywnego myślenia, Igrzyska Śmierci (obie części), Shrek (wszystkie części) i to chyba tyle. Mam inne filmy, które lubię oglądać, lecz to nie jest już to samo.

J: Kim chciałabyś być w przyszłości ?

A: Na pewno nic związanego z przedmiotami ścisłymi! Może to głupie, ale od dziecka zawsze chciałam zostać prawnikiem.

J: Ja też zawsze chciałam nim być .Jakie by były twoje trzy życzenia gdybyś złapała złotą rybkę ?

A: Nigdy o tym nie myślałam... Dla mnie najważniejsze jest zdrowie, rodzina oraz szkoła (a w przyszłości praca).

J: Czym kierujesz się w życiu ?

A: Sercem i Rozumem

J: Jakie książki czytasz najczęściej ?

A: Różnie... Najczęściej to literatura współczesna.

J: Twój ulubiony paring (z Violetty) ?

A: Leonetta. Uwielbiam ich.

J: Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny ?

A: Zdecydowanie WOS

J: Co radziłabyś wszystkim bloggerom z opowiadaniami ?

A: Nigdy nie poddawać się i iść przed siebie. Początki we wszystkim bywają bardzo trudne. Trzeba poświęcić wiele czasu, aby nadać swojemu blogowi to coś od siebie aby innych przyciągało. Moja rada? To przede wszystkim wiara. Wiara w to co robimy. Bądźmy z tego dumni umieszczając nasze kolejne posty. Nigdy, ale to prze nigdy nie poddawajmy się. Starajmy się być kreatywni i przede wszystkim nie kopiować od innych. Kopiowanie to coś najgorszego.. Nie masz pomysłu? Nie pisz przez jakiś czas. Poczekaj na wenę, która z pewnością Cię odwiedzi.

J: Dziękuję bardzo za wywiad i mam nadzieję ,że nie zanudziłam cię pytaniami

A: Proszę :) I nie martw się, nie zanudziłaś mnie, było bardzo fajnie

I oto koniec ! Mam nadzieję ,że spodobał się wam . Mi osobiście się podoba . Czekam na wasze opinie
Całuję :*
J.V

3 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tymi wywiadami:) Pozdrawiam i zapraszam do sb.
    https://story-martinyijorge.blogspot.com/
    Karolina.V

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tymi wywiadami xD
    ciekawy wywiad ;*

    //Nati

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym wywiadem, bardzo mi się podoba <3

    ZAPRASZAM DO MNIE!! :)

    http://te-amo-mucho-si.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy