4 gru 2014

Razem z Jolą...

Hej! :D Witam Was w ten cudowny wieczór!  Razem z Jolą zastanawiamy się co zrobić z blogiem...
Jeszcze nie wiemy do końca co chcemy z nim zrobić...
Ale pytamy się Was czy ktoś ewentualnie chciałby pomóc nam w pisaniu bloga. Wszystko jeszcze nie jest ustalone na 100% ale wszystko na to wskazuje, że chcielibyśmy kogoś do pomocy...
Jeśli ktoś chciałby się zgłosić to niech napisze do mnie ( Komarka ) na gg (zakładka Kontakt). Wszystko ustalimy prywatnie.
Więc tak żegnam i życzę miłego wieczoru :D
Pozdrawiam
Komarek ;*

7 komentarzy:

  1. JEJ w końcu jakieś życie Tutaj *.*
    Tęskniłam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się też zdziwiłam że ktoś tu pisze :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi :)
    leonetta-miloscodpierwszegowejrzenia.blogspot.com
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaa. <3

    Boże wróciłyście??
    Powiedzcie że tak.!!!
    Ale bylo by super.
    Nawet nie wiecie jak się cieszę.
    Zakochałam się w waszym blogu po przeczytaniu pierwszego rozdziału. !!!
    Mam nadzieje że ktos się zgłosi.
    Niestety ja nie mam talentu do pisania. ;/
    Ale na pewno ktoś odpowiedni się zgłosi. ;)
    Wasz blog jest ZAJEBIASZCZY .;*

    XOXO
    Maddy

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże wróciłaś!!! Boże kocham. Proszę ożywcie ten blog :) Zakochałam się w waszym blogu od pierwszego rozdziału! Wasz blog jest very very good ♡♥♡♥ Tym blogiem odmieniliście my life :D xd
    Pozdrawiam... i mam nadzieję że kogoś znajdziecie i dalej będziecie ,, tworzyć" tą sztuke, historie

    lilka@228 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. H
    Jessst worocilyscie! Myslalam ze to nigdy nie nastapi.... Jak ja tesknilam ! Nie moge siem doczekac next'a kocham was :* <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy